Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, November 12, 2010

Iata cu ce se ocupa Catalin Iliescu inainte de stand up comedy!

Nu stiu de ce Catalin Iliescu ,a recurs la niste facaturi ordinare trucate in photoshop zicand ca ar fi niste poze de pe mailul meu (articolul il gasiti la el pe site). Pana acum nu am vorbit niciodata de cum m-am intalnit cu Iliescu si cum am format trupa Comedy Now! Am fost" apostat"de acesta undeva pe la Gradina Icoanei cu deja traditionalul:"Baiatu'n-ai si tu 1 leu...de paine?" Eram convins ca daca am sa-i dau banii primul lucru pe care il va lua va fi Vodca...sau spirt ca e mai ieftin. Asa ca i-am zis ca daca ma lasa sa-i fac niste poze am sa-i dau 5 lei. Evident ca a fost de acord. Ar fi acceptat si pe mai putini bani! Pe timpul "pictorialului" mi-a povestit ca a fost la fac. de teatru inainte de a ramane pe strazi. Atunci mi-a venit ideea. Ia sa incerc eu sa il fac comediant. Si...cu multa munca si mult dezinfectant am reusit sa fac mai intai din el om iar apoi comediant. Iata cum arata Iliescu pe vremea cand dormea seara de seara la hotel de mii de stele( sub cerul liber)

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.