Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, March 25, 2011

INCREDIBIL! O oaie a născut un câine

O oaie a dat naştere unui câine, la o fermă din China, susţine proprietarul animalului, Liu Naiying.
Liu spune că s-a apropiat de câinele-oaie imediat după ce acesta s-a născut.

"Eram cu oile la păscut când am văzut că una dintre ele îşi lingea puiul abia născut pe iarbă. Când m-am apropiat am fost şocat de ce am văzut. Arăta foarte ciudat, ca o creatură între o oaie şi un câine. Am fost foarte speriat. Cresc oi de peste 20 de ani şi niciodată nu am văzut o asemenea creatură" a spus proprietarul.

Deşi animalul avea blană de oaie, creatura avea ochi, gură, nas şi coadă de câine. Liu susţine că acesta chiar latră. Veterinarii spun că este imposibil ca o oaie să nască un câine, dar asta nu înseamnă că turiştii şi curioşii s-au înghesuit să vadă minunăţia.

sursa: libertatea.ro

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.