Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, March 20, 2011

Stand up comedy Romania: Vaslui

Dupa un drum destul de lung parcurs cu trenul am ajuns si in Vaslui.
Din gara am mers direct la hotelul unde aveam rezervata o camera deoarece abia mai puteam tine ochii deschisi.
Discutie la receptia hotelului:
Receptionerul:-Ce sa trec la scopul vizitei?
Eu:-Pai asta e din cate stiu doar ptr cetatenii straini...
Receptionerul: Nu, trebuie completat si spatiul asta cu ceva...trec, in interes de serviciu
Marius(tipul din partea barului ce era cu mine):-Si daca vin cu o gagica ce trece
ti la scopul vizitei?
Receptionerul(foarte categoric) "Odihna!"
Am ras si am urcat in camera insotit de receptionist.
Ajuns in dreptul usii cu numarul 113, receptionistul a introdus cheia in broasca a apasat clanta si m-a poftit inantru.
In camera erau inghesuite doua paturi frumos aranjate, o masuta, doua fotolii si un televizor. Inainte de a pleca tipul de la receptie a tinut sa mai precizeze: "-Camera este de doua persoane dar cum dvs sunteti numai unul va rog sa folositi numai un pat. Daca va atingeti si de cel de al 2 lea si daca il deranjati paltiti camera dublu"
Am zambit frumos si la cea de a doua perla a acestui tip si m-am trantit intr-un pat.
Seara, in taxi am aflat ca e un meci destul de important. Juca Steaua cu F.C. Vaslui. M-am intristat un pic pentru ca de obicei cand e un meci atat de important, indiferent de rezultat majoritatea stau acasa si se imbata (de bucurie sau de necaz) in fata televizorului. In schimb, m-am bucurat ca totusi se joaca in Ghencea, deoarece am inteles (si cica nu e gluma) ca daca se aprinde nocturna stadionului din Vaslui, pica lumina in tot cartierul unde se afla stadionul.Ajuns in club am mai trecut printr-un momet amuzant. Pe lcd-urile din club rula un filmulet cu mine insotit de o reclama: "Cristian Dumitru-one man show-stand up comedy-Atentie!!!Tot ce spui in timpul spectacolului poate fi folosit impotriva ta!" iar apoi aparea: "www.vladgrigorescu.ro" A fost o greseala de montaj dupa cum m-au asigurat cei de acolo. Asa ca Vlad, sa-mi dai 50 de mii ca ti-am facut reclama!
Dupa meci oamenii au inceput sa vina. Am inceputl spectacolul la 23:30. Inceputul a fost destul de greu, deoarece majoritatea nu mai fusesera la stand up comedy si erau putin panicati. Incet, dar sigur ne-am imprietenit. Pe parcusrsul show-ului chiar am reusit sa leg si cateva improvizatii destul de ok cu cei din public.
Dupa spectacol, am baut o bere, am facut poze, am primit felicitari, am mai baut o bere, m-am intalnit cu un bun prieten a lui Radu Isac, cu care am ciocnit si m-a felicitat pentru improvizatia facuta.
Asadar, cu un demaraj greoi la inceput pana la sfarsit toata lumea a fost multumita.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.