Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Sunday, March 27, 2011

Stand up comedy

In acest sfarsit de saptamana am fost in Codlea si in Constanta. Am avut doua spectacol care s-au legat foarte bine. In sensul ca atat la Codlea cat si la Constanta oameni din sala venisera pentru stand up comedy. In Codlea am avut ceva emotii, deoarece era si meciul cu Romania-Bosnia la aceeasi ora la care e trecut si spectacolul meu, si era si primul meu show acolo. Oamenii prezenti in sala au recationat foarte bine la glumele mele si la dialogurile improvizate cu ei atunci pe loc. M-am bucurat cand am vazut ca in sala era si patronul Localului, un domn cam pe la 50 de ani care a raz cu hohote. Imi place sa fac stand up comedy pentru toate varstele.
Asta s-a intamplat sambata.
Duminica seara m-am reintors in vechiul Tomis. Aici nu am mai avut asa mari emotii, deoarece am mai facut in clubul respectiv si de fiecare data a iesit foarte tare. Nici de data asta nu a fost mai prejos.
Multumesc Codlea, multumesc Constanta pentru primirea facuta si va mai astept la stand up comedy.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.