Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, March 30, 2011

STAND UP COMEDY

Episodul : Acceleratul de Bistrita

In tren, la cuseta am nimerit cu inca 3 domni, muzicanti in cadrul armatei. Restul de 6 din fanfara erau in cuseta de vis a vis. Cei trei isi imparteau locurile: "-Tu, Virgile dormi jos, Eu dorm la mijloc ca mi-e frica de inaltime, iar Mircea doarme sus!" Mircea protesteaza:"N-am cum sa dorm sus, ca sus e locul VERDIANEI !" Initial am crezut ca Verdiana este o doamna din farfara. Mi-am pus ceva semne de intrebare cand Mircea a zis: "Tu ai vazut-o Virgile pe Verdiana?" Opaaa, zic in gandul meu tipul e nebun, are o prietena imaginara. M-a bagat total in ceatza cand a adaugat: "Am dat 7 milioane pe ea!"whaaat? Noroc ca dupa aceea a replicat : "Vrei sa o vezi?" ca muream de curiozitate. Se intinde spre patul de sus si dintr-o husa neagra scoate o TUBA. Sau ceva de genul asta. O botezase Verdiana, pentru ca ii placea sa cante VERDI! :))

1 comment:

Anonymous said...

Keep posting stuff like this i really like it

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.