Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, April 20, 2011

Braşovul s-a distrat în week-end cu Cristian Dumitru

Acum am dat peste articolul scris pe pagina kiss fm brasov despre spectacolul din brasov(festival 39), si daca tot l-am gasit am zis sa ma si laud un pic :)


Comediantul Cristian Dumitru, component la fostei trupe Deko, a susţinut sâmbătă un spectacol incendiar de stand-up, în Festival 39.

Pe lângă spectacolul de comedie, braşovenii au avut parte şi de un concert susţinut de Alina Crişan, fosta componentă a trupei ASIA.

Intrarea a fost liberă, atmosfera inedită, iar locurile au fost ocupate 100%.

Şi protagoniştii serii au fost încântaţi de publicul braşovean şi promit să se întoarcă în Braşov cât de curând: “E pentru prima dată când grupez show-ul meu de stand-up comedy cu Alina Crişan (ex. A.S.I.A.). A fost un show de zile mari. Mă bucur că am revenit în Braşov, după o absenţă destul de mare. Vreau să revin cât mai curând!” declară Cristian Dumitru.

Festival 39 au avut parte de o seară minunată, plină de bună dispoziţie şi umor.

“Sala a fost umplută la capacitate maximă, din această cauză ne cerem scuze persoanelor care au dorit să participe şi nu au mai avut loc. Pe aceştia îi aşteptăm la următorul eveniment cu toată plăcerea. Mulţumim tuturor partenerilor media care ne-au ajutat la promovarea acestei seri, în special KISS Fm” a declarat Both Cristina, organizatoarea acestui eveniment.


sursa:http://kissfm.ro/blogs/brasov/2011/04/04/brasovul-s-a-distrat-in-week-end-cu-cristian-dumitru/

Pentru spectacole live de stand up comedy click aici!

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.