Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Monday, April 25, 2011

De ce nu vine Circul in Onesti

In Onesti receptionerele sunt cinstite, dar proaste!:) Ca sa ne cazam a trebuit sa o lamurim 10 minute ca suntem doua persoane si vrem 2 camere simple!
"- Pai cum doua simple? Nu sunteti 2?"
"-Ba da, si?"
"-Pai va dau una cu pat dublu"
"-Numai asa aveti?"
"-Avem si apartament"
"-Adica, o camera cu sufragerie si dormitor? Pai luam asa!"
"-Nu va pot da apartament ca sunteti numai doi. Daca vin dupa aia 4 sa se cazeze, ce fac?"
"- Pai va platim pretul pe care il cereti pe apartament. Nu va dam mai putin."
"- Nu se poate!"
Dupa 10 minute ne-am inteles cu femeia de serviciu, care a luat initiativa si cheile si ne-a aratat toate camerele libere.
Dimineatza, aveam tren la 5. La 4:30 cobor la receptie si o rog pe aceeasi receptionista sa imi cheme un taxi. Raspunsul a fost pe masura:
"- Cum sa-ti chem taxi, da'ce tu n-ai credit?"
Tot femeia de serviciu mi-a chemat taxi.
Acum dupa ce am trecut prin astea am inteles de ce nu vine Circul in Onesti.
Pentru ca in Onesti e circ tot timpul!

3 comments:

Dani said...

:-))
cred k femeia de servici era de fapt patroana "undercover" ( fiind cautata de mafie )

Cristian_Dumitru (stand up comedy) said...

Sa stii ca asta ar fi singura varianta plauzibila pentru cele intamplate :)))

Netpc said...

Cref ca dub lipsa de bani

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.