Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Tuesday, April 5, 2011

Primul laptop inventat acum 30 de ani


Pe 3 aprilie 1981, Adam Osborne lansa la San Francisco primul portabil.

Numit Osborne-1, primul laptop cântărea aproximativ 11 Kg şi venea echipat cu procesor Zilog Z80 cu 4 MHz, 64kB de RAM, două floppy-disk-uri single-sided de 5.25 inch (fiecare stoca 102 kB de date) şi un ecran cu tub catodic, având o diagonală de 5 inch (13 cm), informează laptopnews.ro.


sursa: click.ro

3 comments:

sorin (laptop news) said...

Suntem pe Internet...Ceva link-uri nu se pun?:) Google tine cont daca pui link-uri sau nu si sa stii ca te ajuta atunci cand mentionezi sursa informatiilor cu link cu tot.

Cristian_Dumitru (stand up comedy) said...

prietene uita-te mai bine si ai sa vezi ca e trecuta sursa!!!! Nu am luat de pe site-ul vostru. Am luat de pe click.ro . Cearta te cu cei de la click nu cu mine!

Cristian_Dumitru (stand up comedy) said...

Plus ca am intart acum la voi pe site si nici macar nu am gasit filmuletul!!!! As vrea cu riscul de a va face reclama sa-mi trimiti link-ul de pe site-ul vostru cu filmuletul respectiv

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.