Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Wednesday, April 20, 2011

Stand Up Comedy

-editia de Targu Mures-

In Mures, a fost mai greu decat ma asteptam. Chiar la primele mese din fata erau unii de se credeau foarte amuzanti si erau chititi sa-mi futa spectacolul, comentand mereu fara umor, la orice as fi zis eu.
Nu inteleg genul asta de oameni. De ce sa dai niste bani pe bilet si sa faci asta? Daca te crezi amuzant(si poate chiar esti in grupul tau de prieteni) de ce nu-ti aduni prietenii la tine acasa iar cu banii pe care ii dati pe bilet va luati seminte si cola si radeti toata noaptea?
A trebuit sa-mi modofic inceputul de spectacol, improvizand cu ei pana cand i-am facut sa taca.
Dupa aia, spectacolul, usor, usor, a inceput sa reintre pe fagasul cel bun. M-am bucurat ca totusi cei din sala au inteles ca vina apartine celor de la prima masa, si au avut rabdare sa se potoleasca.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.