Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, April 6, 2012

Şi-a construit o maşină UNICAT în lume în timpul comunismului

A muncit opt ani pentru a-şi construi maşina. Marcă înregistrată, "Santanis" este atracţia tuturor! Acum, hunedoreanul a decis să o vândă.

Sandu Dumitraşcu, fost mecanic auto, spune că ideea i-a venit pe vremea lui Ceauşescu, scrie Ziarul Hunedoreanului.

"Ideea mi-a venit pe vremea lui Ceauşescu, în 1979, după ce mi-a luat foc autoturismul. M-am inspirat din reviste, iar piesele le-am procurat cu timpul: motorul de la un tractor, ştergătoarele de la o Tatra, roţile de la un Aro, farurile de la o Dacia. Tăblăria caroseriei am bătut-o singur, cu ciocanul", povesteşte hunedoreanul. Cele mai multe probleme le-a întâmpinat atunci când a trebuit să o înmatriculeze.

"Poliţiştilor nu le venea să creadă că am construit autoturismul de unul singur", a mai spus Sandu Dumitraşcu. Pe capotă două coarne de taur pe care flutură steagul României şi al Uniunii Europene.

Acum hunedoreanul vrea să-şi vândă maşina. Pentru 10.000 de euro, bărbatul oferă şi garajul. "Vreau să îl dau cuiva care să se folosească de el şi să îl îngrijească la fel de mult cum am făcut-o eu", a mai spus hunedoreanul.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.