Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Thursday, April 16, 2009

Sofer de taxi ep 5

"Ora unu a venit, omul negru a sosit..." va mai aduceti aminte de cantecelul asta? Era ora unu noaptea, tocmai mancasem un gyro(varianta greceasca a swahormei, saormei sau cum dracu s-o scrie) si ma indreptam spre statia de taxi din fata brd-ului de la unirii. Dupa ce fac un sondaj rapid din ochi cu tarifele de pe usile taxiurilor il aleg pe cel mai ieftin si decid sa il intreb daca e liber...desi din moment ce era acolo era logic ca e liber. Deschid usa din dreapta si ii adresez intrebarea mea fara logica, soferului mare cat un sifonier, si negru precum intunericul ce avea la gat ca sa fie in contrast cu culoarea lui un lant mare si stralucitor, mi-a raspuns tot cu o intrebare la fel de lipsita de logica: "Unde mergeti?", de parca el mergea ca un autobuz pe un singur traseu, dar cum eu am inceput jocul intrebarilor fara logica i-am raspuns ca vreau sa ajung in colentina, cu o escala la cismigiu, unde am lasat-o pe prietena mea. Mi-a marturisit ca e la inceput de cariera in meseria asta si de aceea a pus intrebarea stupida si fara logica de mai sus "Ca sa-mi fac o imaginatie" ca sa folosesc exact cuvintele lui.Desi si-a facut o "imaginatie", nu a fost de ajuns pentru ca nu prea stia strazile. Dupa 5 minute de mers pe langa Dambovita, in dreapta am zarit Opera, deja ne indepartasem destul de mult de cismigiu. Il intreb ce dracu cautam la opera. Imi raspunde pe un ton nevinovat: "Pai nu vreti sa o luam pe la EXPIRAT?"

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.