Stand Up Comedy Romania

contact STAND UP COMEDY

Spectacole Live Evenimente Private si Corporate

Cristian Dumitru

Varza tv
Trupa Showtime
Stand Up Comedy Romania 2011 Cristian Dumitru evenimente spectacole live

Friday, April 19, 2013

Sofer de Taxi: Pe unde o luam?

De cand am spectacole prin tara, am mers cu taxiurile din toate orasele. In toti anii astia am intalnit tot felul de soferi si am descoperit strategii pentru a nu fi pacalit. Una din strategii este sa vorbesti cu accentul din orasul respectiv. Astfel ei vor crede ca esti "de-al lor" si nu te vor duce pe rute ocolitoare.
Eram la Timisoara, ma urc in taxi si il salut pe sofer cu traditionalul salut din banat:
-"Buna!", apoi il rog sa ma duca la gara. Bineinteles cu acelasi accent banatean.
Tipul pare ca a crezut ca-s un localnic pentru ca m-a intrebat pe unde vreau sa mergem:
-" Mergem pe Rebreanu sau o luam pe Mariuca."
Acu-i acu'.  Ma gndesc cateva secunde apoi zic la plesneala :
-Pai haideti pe Mariuca ca e mai scurt, nu?
Tipul zambeste si imi spune:
-Nu sunteti de aici, nu?
Zambesc si eu si ii raspund pe un ton vesel:
-M-ati prins. De unde v-ati dat seama? Dupa accent?
-Nu, raspunde el cu un zambet de superioritate pe buze, Mariuca  nu e o strada, e o prietena de-a mea!

Am inceput sa rad in hohote. Mi-a facut-o banateanul. Nu degeaba se spune ca Banatu-i fruncea.

No comments:

Enterprise Search - Advertise your business in our free online Australian business directory.